دانلود اهنگ جدید حالا که همه چیز تموم شده و گذشته ... :: قریب و غریبه

قریب و غریبه

دیدی که خون ناحق پروانه ، شمع را ...

قریب و غریبه

دیدی که خون ناحق پروانه ، شمع را ...

بایگانی

می گفت, ببخش اگر که لالت کردم

این بغض نفس گیر وبالت کردم ...

.
.
.

با چشم پر از اشک زدم شاهرگم

یعنی که , برو , دگر حلالت کردم

                                                                                                       ا ب ر

نظرات  (۴)

  • اسیر سلطان رضا-رهای ارباب حسین
  • یاد اون شعرتون افتادم که می گفتید: من لال ترین لال ترین لاله زمینم...

    ما که از جرگه ی وبلاگ داران محزون رستیم اما یاد باد آن روزگاران یاد باد!
    ................................................................
    مبین خموشم و صد مهر بر لبم دارم ...
  • جواد حاجی زاده
  • با سلام و عرض ادب
    به روزم و منتظر نظرات ارزشمند شما
    با آرزوی موفقیت و کامیابی

    شعر خوبی بود ولی هنوز به پردازش نیاز مند است
    آره تموم شده ولی بازم خاطراتش هست...
    گاهی شعرهایت را که می‌خوانم احساس میکنم فیلمی از زندگی مرا دیده ای و این ابیات را برای آن سکانسش سروده ای....
    آن وقت است که نمیدانم چه می‌شود که می‌بینم کیبورد خیس شده...


    ....................................................................
    این روزها بغض های مشترک غوغا می کند اما ...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی