دانلود اهنگ جدید جگرم می سوزد ... :: قریب و غریبه

قریب و غریبه

دیدی که خون ناحق پروانه ، شمع را ...

قریب و غریبه

دیدی که خون ناحق پروانه ، شمع را ...

بایگانی

برای دایی عزیزم که هفدهم آذر دچار حادثه بهمن شد و هنوز اثری از او نیافتیم ...


جگر بی تاب کردی تا ابد برف

به دل غم قاب کردی تا ابد برف

زدی آتش به جانم ، خنده کردی

الهی آب گردی تا ابد برف

........................................................

مضمون تمام حرف ها بودی و من ....

تو فعل تمام صرف ها بودی و من ....

این فکر برای کشتن من کافیست

"دیشب تو میان برف ها بودی و من ..."

                                                                   الاحقر

نظرات  (۱۱)

دایی ماهم مفقود الاثرند....
...
حرم ک رفتم صبر خاستم فقط برای شما و..عزیزانش..
........................................................................
خدا به شما خیر کثیر عنایت کناد ...
من این تیترو اونموقع ندیده بودم !!!!!!!!!!!!
خدایا...
الان چی؟ پیدا نشدن؟

..............................................
هنوز نه
هنوز ...
آه ...
درد دارد .وقتی چیزی را کسرکنی که باوجودت جمع زده ای...
.....................................
درد دارد ...
آه
  • خسرالدنیا و الاخره
  • سلام عزیز مهربون
    پیدا میشه الهی
    ...........................................
    الهی یا حمید ...
    ان الله مع الصابرین
    به حق موسی بن جعفر که مشکلت حل بشه
    ..................................................................
    انشاالله
    سلام
    با خوندن این پست ، واقعا ناراحت شدم
    به حضرت رقیه و نرجس خاتون(مادر امام زمان) توسل کنید
    انشالله گمشده تون هرچه زودتر سالم و صحیح پیدا بشن
    ............................................................................
    سلام
    دعا کنید
    سلام برادر عزیز
    جدا داغ بزرگیست
    بسیار ناراحت شدم
    انشاا... ازین مصیبت ماجور باشید
    ....
    وبشر الصابرین الذین إذا أصابتهم مصیبة قالوا...
    .............................................................................
    سلام عزیز
    ممنون از همدردیت
    دعا کن به حق این شبا همه گمشده ها پیدا بشن .
    یلدا گرفته ای؟ گفتی نمیشود...
    دیدی ک میشود.... یلدا بدون من ...؟!
    ان الله مع الصابرین...
    "دیشب تو میان برف ها بودی و من ..."
    گویا سه نقطه ات حرف های زیادی برای گفتن دارد...
    بوی حسرت می دهد...
    ............................................
    بوی جگر سوخته ...
    سلام ،
    بی همگان بسر شود بی توبسر نمی شود
    داغ تو دارد این دلم جای دگر نمی شود
    حتی قلم هم می سوزد
    جگر که بماند ..
    آه هم اسم خداست .
    ....................................
    ان آه اسم من اسماء الله ...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی