دانلود اهنگ جدید تلک شقشقه هدرت ... :: قریب و غریبه

قریب و غریبه

دیدی که خون ناحق پروانه ، شمع را ...

قریب و غریبه

دیدی که خون ناحق پروانه ، شمع را ...

بایگانی

 به اسم حی داور ...


ما تشنه زخمیم ، بزن تا که توانی

ما کوه صبوریم ، تو فرهاد جوانی

در آینه ی صیقلی از سوء تفاهم

ما باطل و کفریم ، تو خود حق عیانی

رفتست ز یاد من وتو مستی دیشب

ورنه قدح خرد شده ، هست نشانی

ما تشنه خون هم وگرگان به تماشا

بیچاره غریبی که کند گله ، شبانی

امروز ، نه این قصه تلخ از تو شنیدم 

زخمیست تمام تنم، از نیش لسانی

                                                        "ع.شیرخانی(ابر)"


نظرات  (۹)

خوب بود. کاش واضح تر می گفتی. بهتر نبود؟!!

------------------------------------------------------------------------------------------------------
غریبه :حدیث درد چه حاجت که بر زبان آری
به آب دیده خونین نوشته صورت حال ...
  • مصطفی(احمدی گرافیک)
  • اخوی ما الاحقر شیخ مصطفی ....... علیه الرحمه هستیم
    شما که خیلی
    قم هم رفتید التماس دعا داریم ها
    من نمیدونم لینک پینک چیه که لینکت کنم ولی ناموسن شعرهای باهالی داشتی.نوکرم. هوای داداش مه رو داشته باش.یاجبار
    این جمله ی تلک شقشقه هدرت... برایم معناهای زیادی دارد...
    ما نیز در شمار شهیدان تهمتیم!
  • عاشورا هرگز غروب نمی کند...
  • سلام به نظر شما باید با سران فتنه چه برخوردی شود؟
    منتظر هستم...
  • محمد هادی عرفان
  • سلام
    ممنون. به وبلاگتون آمدم چونکه جواب سلام واجبه. موفق باشین. از پیشنهادهای سازنده همیشه استقبال میکنم.
    سلام ،
    بابا چقدر شکسته نفسی؟! آقا خیلی الاکبری.
    وبلاگ جالبی داری چشم لینکت می کنم شمام لطفی کن .
    سلام
    ممنون از لطفتون
    شما هم وبلاگ قشنگی دارید
    لینکتون کردم
    موفق باشید
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی