دانلود اهنگ جدید بغض دریا ، اشک باران ، شوق رود ... :: قریب و غریبه

قریب و غریبه

دیدی که خون ناحق پروانه ، شمع را ...

قریب و غریبه

دیدی که خون ناحق پروانه ، شمع را ...

بایگانی


از قله قاف آسمان ، راهی شد

در جنگل و کوه و دشت ها ، جاری شد

پایان خوش مسیر "رود" ، اینجا بود

وقتی ز خودش گذشت ، دریایی شد

------------------------------------------------------

طوفان زده بود و باز دل دل می کرد

با یاری باد ، حل مشکل می کرد

تا آنکه وفای خویش اثبات کند

"دریا" هوس دیدن ساحل می کرد

                                                                              "الاحقر"


نظرات  (۹)

سلام و عرض ادب.
ابر و باده که خیلی قدیمی هست.
تو همین یک هفته ی گذشته ایشون پنج جلد کتاب منتشر کردند
---------------------------------------------------------------------------------
سلام
ممنون از اطلاع رسانیتون
وب زیبایی دارین به وب من هم بیاید
سلام...
نمیتونم باور کنم که این شعرها مال خودت باشه!...
لاو دادنت با حقیر تر از خودت حقیقی بود؟!
---------------------------------------------------------------------
سلام بزرگوار
سیاست تشکیک در ماهیت شاعر ! رو خوب پیاده می کنید
معلوم با آثار مرحوم صدرالمتالهین به خوبی آشنایید ...
سلام. بسیار زیبا بود. مخصوصا اولی. خیلی لذت بردم.
منتظرم...
یاعلی
التماس دعای فرج
---------------------------------------
سلام عزیز
زیبایی از نگاه شما می تراود
خدمت میرسم
سلام استاد
شعر قبلی کولاک بود...

اول همه جا ، اسم تو را جار زدند

بعد عکس مرا ! بر در و دیوار زدند

وآنگاه به جرم عشق ، در پیش همه

محکوم تو گشتی و مرا دار زدند !

ولی...
با تمام ارادتی که خدمت استاد ارجمندم دارم شعر جدید آبگوشتی بود. فضای قشنگی ترسیم کرده ولی به نظر اینجناب وزن نداره

شرمنده از اظهار نظر تخصصی ام
یاحق
-------------------------------------------------------
سلام عزیز
ای جونم به اظهار نظر تخصصیت !
وقتی ز خودش گذشت دریایی شد...

واقعا هم همینطوریه!
خیلی قشنگ بود...
---------------------------------------------------------
خوش به حال اونایی که می گذرن ...
ممنون
من در این تاریکی
فکر یک بره ی روشن هستم
که بیاید
علف خستگی ام را بچرد...!

"سهراب"
------------------------------------------------------
علف خستگی ام ...
منکه در مقابل این همه عشق و علاقه ی حقیر والاحقر به یک دیگر لال ترین لال زمین شدم آقا اینقدر نوشابه برای هم باز نکنید قندتون می ره بالاهااااااااااا!! بدون قندش هم که مضرات بیشتری داره من نگران خودتونم حالا از ما گفتن!!!
در پناه حق ...
-------------------------------------------------------------
می توان آیا به دل دستور داد !؟
  • حقیرتر از الاحقر
  • نگو که ازم گذشتی این توی باور من نیست
    این رو من باور ندارم
    که یه روز بی تو بمونم
    بدون چشمای نازت
    توی رویاهات بمونم
    منو باور کن عزیزم
    که بدون تو میمیرم
    -------------------------------------
    می گذرم
    اما
    نه از تو ...
    از جانم
    برای تو ...

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی