دانلود اهنگ جدید باز هم " بی تو " ... :: قریب و غریبه

قریب و غریبه

دیدی که خون ناحق پروانه ، شمع را ...

قریب و غریبه

دیدی که خون ناحق پروانه ، شمع را ...

بایگانی

یکسال اسیر غصه تن ، بی تو

شد دفتری از شعر، مدوّن بی تو

حالا که کمی دقیق می اندیشم

امسال چقدر گفته ام "من" ، بی تو ...

                                                    "الاحقر"

نظرات  (۵)

سینه ام را پاک کردم از غبار/نامت آمد بر لبم بی اختیار
هفت سینم را برایت چیدم و/آرزو کردم بیایی با بهار
شک ندارم عیدی ام را سال نو/با ظهورت می دهد این روزگار
ماهی قرمز نگاهش خشک شد/کی به پایان می رسد این انتظار؟

سال خیلی خوبی داشته باشی سالی که انشاالله با ظهور آقا خوب ترین سال عمر همه باشه
  • حقیرتر از الاحقر
  • خیلی قشنگ بود داداشی
  • فرنوش ذوالفقاری
  • مرددم که تو با عید میرسی از راه
    ویا به یمن قدوم تو عید می آید
    سلام بسیار وب قشنگی داری
    خوشحال میشم به من هم سر بزنی خواهشن نظر یادت نره منتظرتم
    من رو لینک کن و بهم خبر بده تو رو لینک کنم.
    عیدت مبارک
    سلام
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی