دانلود اهنگ جدید ای سلیمان ... :: قریب و غریبه

قریب و غریبه

دیدی که خون ناحق پروانه ، شمع را ...

قریب و غریبه

دیدی که خون ناحق پروانه ، شمع را ...

بایگانی

کاش بر پیرهنت، وصله جوری بودم

یا تو را حضرت عشق، عبد شکوری بودم

من که امید ندارم دگر آدم بشوم

کاش ای کاش مسلمان تو، زوری بودم

با خود هر هفته کنم پرسش تلخی تکرار

نکند باز، که "من" علت دوری بودم !؟

خاک عالم به سر از پاسخ این پرسش خام

کاش یک سنگ لحد در ته گوری بودم

ای سلیمان به خدا آرزویم نیست جز این :

کاش در لشگرتان، ناله موری بودم

لال باید شد ازین شور، که جز حرف نبود

کاش در بند غم شور و شعوری بودم

خنده دارست که من، غرق گنه، ناله زنم :

"کاش ای کاش، تو را سنگ صبوری بودم"


                                                               "الاحقر"

نظرات  (۳)

شما خوشبختیرو تو چی میبینین؟ منتظرم
سلام جالب بود
"کاش ای کاش، تو را سنگ صبوری بودم"


سلام دوست
دلتنگ قلم روان و دلنشینت بودم ... چه اشعار پر مغزی دارد جان آدم را تکان تکان می‌دهد... خوش به حالت که قریحه ای به این قدرتمندی داری و برای صله‌هایش هدیه‌های مناسب جور کرده‌ای...
ما که تهیدست تهیدست تهیدستیم...
................................................................
سلام
قابل این توصیفات نیستم
اما هر چه هست
من فضل ربی ...
  • گاهی مرا درخت صدا می زنند!
  • مثل همیشه عالی ....
    ...........................................
    حضور شما در کلبه حقیر
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی