دانلود اهنگ جدید ( ) :: قریب و غریبه

قریب و غریبه

دیدی که خون ناحق پروانه ، شمع را ...

قریب و غریبه

دیدی که خون ناحق پروانه ، شمع را ...

بایگانی

( )

عمری همه شاد شاد، ارزانی تو

یعنی که بهشت باد، ارزانی تو

من، بال شکسته، یک قفس، یک حسرت

پرواز، پرنده ، باد ، ارزانی تو

                                                            "الاحقر"

نظرات  (۹)

adam hamishe ba hame chiz kenar miyad  ta y roz k dige kenar nemiyad on roz kenar mire    d
  • مرد باران
  • سلام نام خداست.
    پاسخ:
    salam aashegh

    تکه یخی که عاشق ابر عذاب می شود

    سر قرار عاشقی همیشه آب می شود

    به چشم فرش زیر پا سقف که مبتلا شود

    روز وصالشان کسی خانه خراب می شود

    کنار قله های غم نخوان برای سنگ ها

    کوه که بغض می کند سنگ ، مذاب می شود

    باغ پر از گلی که شب به آسمان نظر کند

    صبح به دیگ می رود ؛ غنچه گلاب می شود

    .....

    چه کرده ای تو با دلم که از تو پیش دیگران

    گلایه هم که می کنم شعر حساب می شود

     

    کاظم بهمنی

     

    پاسخ:
    کوه که بغض می کند سنگ ، مذاب می شود ...
    تنهایی مخصوص خداست
    مگر این غریبه آشنا نمیخواهد

    پاسخ:
    gharib hamishe tanhast 

    درد یک پنجره را پنجره ها می فهمند 

                             معنی کور شدن را گره ها می فهمند

    سخت بالا بروی ، ساده بیایی پایین 

                        قصه تلخ مرا سُرسُره ها می فهمند

    یک نگاهت به من آموخت که در حرف زدن

                        چشم ها بیشتر از حنجره ها می فهمند

     

    پاسخ:

    چشم ها بیشتر از حنجره ها ...

    هرچه من نقشه کشیدم به تو نزدیک شوم
    کم نشد فاصله؛ تقصیر تو هرچند نبود

    یه روزی تو یه دنیای دیگه
    پاسخ:
    ...

    آتشی بودی و هر وقت تو را میدیدم
    مثل اسپند، دلم جای خودش بند نبود

    مثل یک غنچه که از چیده شدن میترسید
    خیره بودم به تو و جرأت لبخند نبود

    هرچه من نقشه کشیدم به تو نزدیک شوم
    کم نشد فاصله؛ تقصیر تو هرچند نبود

    شدم از «درس» گریزان و به «عشقت» مشغول
    بین این دو چه کنم نقطهی پیوند نبود

    کاظم بهمنی

    پاسخ:
    شمعم ولی به پای عزیزان چکیده ام ...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی