دانلود اهنگ جدید ممکن نیست ... :: قریب و غریبه

قریب و غریبه

دیدی که خون ناحق پروانه ، شمع را ...

قریب و غریبه

دیدی که خون ناحق پروانه ، شمع را ...

بایگانی

دیدن ز پی غبارها ، ممکن نیست

گل دادن چوب دارها ، ممکن نیست

بیهوده دلم به آب و آتش زده است

ناز گل و درک خارها ممکن نیست

                                                    "الاحقر"

نظرات  (۱۵)

سلام وبلاگ جالبی داری بماسربزن
عید شما مبارک
عید شما مبارک
.........................................
همچنین بر شما بزرگوار
خب نشناسید!!!
مگه فقط افرادی که میشناسید براتون نظر میزارن؟!!!
اگه دوست ندارید دیگه نظر نمیدم خب.
............................................................
نه شما نظر بده
اما از من آشفته توقع جواب نداشته باش ...
هر گلی روش خار داره
پس گل ، خارها رو تا حدودی میتونه درک کنه
همیشه گل ها مغرور نیستن!!! گل ها میبینن که خارها چقدر ازشون مراقبت میکنند که زود چیده نشن...
-------------------------------------
پاسخ افراد مقتضی حالشون
شما رو نمیشناسم !
نمیدونم چی بگم وقتی به عمق ماجرا پی میبری میفهمی که خیلی قشنگه...
------------------------------
قشنگ تکرار نگاه خطاپوش شماست
  • احسان علی آبادی
  • عالی بود.
    فقط من با ضربه ی مصرع دو خیلی ارتباط برقرار کردم. من دوست دارم طبق عادت رباعی ها ضربه ی مصرع آخر از همه بیش تر باشه. به نظرت جا نداره جای مصرع دو و چهارت عوض بشه.
    امتحان کن من کاملا با خودم موافقم (ماشاالله اعتماد به نفس)
    ممنون از دعوتت خیلی وقت بود رباعی با پدر و مادر نشنیده بودم.
    شاعر باشی رفیق.
    -------------------------------------------------------------
    ممنونم از پیشنهادت
    اما واقعیتش نگاه من از زاویه ای دیگه بود.
    لطفت مستدام عزیز
    ...
    ----------
    ....
  • مصطفی(احمدی گرافیک)
  • ای بابا فضای شما هم غبار آلوده ....
    ----------------------------------------------------
    و شما "شفاف" !!! هستید
    و قالیبافی !
    دلتون رو مگه به آب و آتش زده اید؟!
    چرا ناز گل رو نمیشه درک کرد؟!
    ----------------------------------------------------

    دلم ! کدوم دل !؟ اون خاکستر سرد رو میگی !؟
    ---------------------------------------------------------
    نه دچار بدخوانی شدید !
    این گل که ، غرورش اجازه نمیده خارهای دور و برش رو درک کنه
  • زهرا خانوم
  • آدم تا یه چیزی رو تجربه نکنه نمیتونه درکش کنه........
    اما بعضی چیزها رو هم با تجربه کردن نمیشه درک کرد........
    ---------------------------------------------------------------------------------------
    خصوصا اگر نیت مون درک کردن اون چیز نباشه !
  • محمد حسین رحیمیان
  • ناز گل و درک خارها ممکن نیست.....

    -----------------------------------------------------
    بسیار زیبا...
    -----------------------
    الاحقر
    نـــــــــــــــاز گل و درک خارها....
    واقعا ممکن نیست!
    -------------------------------------------------
    باید خار باشی تا بفهمی ناز گل را !
    ناز گل و درک خارها ممکن نیست...
    آفرین به این قلم استوار...
    خیلی خوب...
    منتظرم...
    یاعلی
    التماس دعای فرج
    -----------------------------------------
    التماس دعای حرم سلطان ...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی